Miniflebektomie - miniinvazivní chirurgické odstranění křečových žil

Oblíbená metoda s názvem miniflebektomie je chirurgické odstranění bočních křečových žil.

SVĚŘTE SE DO RUKOU PROFESIONÁLŮ

Minimálně
bolestivý zákrok s krátkou rekonvalescencí

Provádí
se ambulantně v lokálním znecitlivění

Rychlé
a účinné řešení s téměř nepatrnými jizvami

V
den operace je možné odejít domů

Pocit těžkých nohou, otoky, křeče, bolesti při dlouhém stání a schovávání nohou v kalhotech a dlouhých sukních. Křečové žíly (varixy) trápí spoustu z nás. Účinné a současně šetrné řešení potíží nabízí miniflebektomie. Miniinvazivní zákrok, při kterém odstraníme nevzhledné vystouplé křečové žíly, provádíme v lokální anestezii, případně v analgosedací – kombinací analgetik se sedativy, která tlumí bolest, uvolní svaly a omámí vnímání. Pooperační otoky a modřiny se vyskytují ve výrazně menší míře, než tomu bylo u starších metod. Ve většině případů se zákrok současně kombinuje s metodou laserové ablace žil (EVLA).

Jak operace probíhá?

Prvním krokem je důkladné a bezbolestné vyšetření ultrazvukem. Lékař s vámi následně zkonzultuje nejvhodnější možnosti léčby a seznámí vás s průběhem operace. Výhodou miniflebektomie je šetrnost metody s minimálním omezením a menší zátěží pro organismus. Ve většině případů se miniflebektomie kombinuje s laserovou ablací žil (EVLA), může se však provést i samotná. Miniflebektomii je také možné kombinovat se skleroterapií menších žilek.

Poškozené křečové žíly lékař odstraní s pomocí jednotlivých 2-3mm vpichů a speciálních háčků. Rány jsou natolik drobné, že se samy zacelí a poté můžete domů. K běžným aktivitám se můžete vrátit téměř okamžitě. Pro co nejlepší výsledek je nutné nosit kompresní elastické punčochy po dobu 2 až 3 týdnů. Díky jejich nenápadnosti je ale snadno schováte pod oblečení.

Pro koho je zákrok vhodný?

Zákrok je vhodný pro pacienty bez věkového omezení, kteří už své nohy nechtějí dále schovávat. Kontraindikacemi mohou být jiná závažná onemocnění nebo těhotenství.

Pro ty, kteří chtějí vědět víc

Pošleme vám brožuru O klinice ve formátu PDF.

Fotky před a po

Prohlédnout celou galerii

MUDr. Radka Lainková

Jedná se o oblíbenou moderní metodu léčby cévních onemocnění. Miniinvazivní zákrok, se provádí v lokální anestezii, případně v analgosedaci.

Cena miniflebektomie

Cena se odvíjí od zvolené velkosti operace. Konkrétně zahrnuje následující:

• Příslušný spotřební materiál
  • Samotný operační výkon
  • Balíček s pooperační péčí
  • Kontrola po zákroku

Operačnímu výkonu předchází odborná konzultace vč. ultrazvukového vyšetření, která je zpoplatněná částkou 2 500 Kč.

{{allPrices}}

{{item.textPred}} {{item.cena}}

{{item.technologie}}

{{item.textPred}} {{item.cena}} Kč

{{popisek}}

Byla jsem maximálně spokojená, vše naprosto dokonalé.

Andrea Wohlstatova, Facebook

Všechna hodnocení