Cévní
chirurgie

Moderní metody pro úlevu od těžkých nohou a nevzhledných žil

NEJOBLÍBENĚJŠÍ zákroky

EVLA - laserové odstranění křečových žil
Vysoce účinná procedura, která za pomoci laseru odstraní metličkové žilky i křečové žíly.

Miniflebektomie - Miniinvazivní chirurgické odstranění křečových žil
Oblíbená metoda s názvem miniflebektomie je chirurgické odstranění bočních křečových žil

Skleroterapie varixů roztokem nebo pěnou
Šetrná procedura, která pomůže od nejjemnějších metličkových varixů až po větší křečové žíly

MUDr. Radka Lainková

Léčba křečových žil Vám nabídne úlevu od unavených, bolestivých nohou a zároveň je i řešením estetických nedokonalostí.

VŠECHNY ZÁKROKY

EVLA - laserové odstranění křečových žil

Miniflebektomie - Miniinvazivní chirurgické odstranění křečových žil

Skleroterapie varixů roztokem nebo pěnou

Trápí vás nedokonalosti pleti nebo pokožky těla?

Řešení nabízí estetická či laserová dermatologie.

Cévní chirurgie

Křečové žíly (varixy) a metličkové žilky trápí spoustu z nás a můžou se objevit v jakémkoli věku – nejsou výjimkou ani u mladých lidí. Můžou být dědičné, ale způsobené také nevhodným životním stylem, sedavým zaměstnáním, hormonálními změnami, těhotenstvím nebo obezitou.

Pocit těžkých nohou, otoky, noční křeče nebo bolesti při dlouhém stání trápí až dvě třetiny žen a jednu třetinu mužů. Pokud k nim také patříte, nezoufejte.

Pomůžeme vám zbavit se křečových žil i metličkových žilek

Rozlučte se s pocitem unavených nohou i nedokonalostí na kráse díky moderním, miniinvazivním metodám. Na základě bezbolestného vyšetření ultrazvukem vám lékař doporučí nejvhodnější metodu léčby a seznámí vás s průběhem operace. Odstranění křečových žil a metličkových žilek provádíme laserovou technologií nebo pomocí sklerotizace pěnou nebo roztokem.

Výhodou těchto metod je téměř okamžitý návrat do běžného života s minimálními omezeními. Zákroky provádíme bez nutnosti hospitalizace v lokálním znecitlivění, případně v analgosedaci, což je kombinace analgetik se sedativy, která tlumí bolest, uvolní svaly a omámí vnímání. V porovnání se staršími operačními metodami je to výrazně menší a méně bolestivý zákrok. Po operaci budete 2 až 3 týdny nosit kompresní prádlo. Výsledkem jsou mladistvě vypadající nohy bez viditelných jizev, které už nebudete schovávat.