Skleroterapie varixů roztokem nebo pěnou

Šetrná procedura, která pomůže od nejjemnějších metličkových varixů až po větší křečové žíly

SVĚŘTE SE DO RUKOU PROFESIONÁLŮ

Mladší
vzhled nohou

Bez vějířků z žilek nohy zkrásní a omládnou

Odborná
péče kdykoliv

Lékaři k dispozici osobně nebo na telefonu

Možnost
pohybu po zákroku

Po ošetření nebudete upoutáni na lůžko

Hojení
se obejde bez bolesti

Po proceduře vás nohy nebudou bolet

Jak to probíhá?

Každé léto přemýšlíte, jestli svoji oblíbenou krátkou sukni znovu obléknete, nebo ji raději dál necháte ležet ve skříni? Stydíte se za vějířky žilek, které se zabydlely na vašich nohách? Přijďte k nám na kliniku, kde se postaráme o to, aby konečně zmizely!

Varixy se dají léčit skleroterapií

Žilní městky neboli varixy většinou vznikají dědičnou ztrátou elasticity žilní stěny. Žíly se rozšiřují a ochabují. Výsledkem jsou pak křečové žíly nebo metličkovité žilky. Obojí ale dokážeme efektivně léčit – skleroterapií roztokem neboli sklerotizací.
Do rozšířených žilek vstříkneme roztok, který slepí žilní stěny. Poté do takto ošetřených žilek postupně prorůstá vazivo, a tak přestanou prosvítat.

Skleroterapie řeší

Po skleroterapii budete nosit kompresivní bandáž

Na ošetření přijďte ve volném oblečení, hned poté vám totiž na dané místo přiložíme kompresivní bandáž, kterou nesmíte po 3 dny vůbec sundat. Dalších 4–6 týdnů budete kompresivní punčochy (ve II. kompresivní třídě)  nosit již pouze přes den. Navlékejte si je vždy ráno v posteli a sundávejte je až těsně před spaním. Velmi důležité je, abyste punčochy nosili poctivě – závisí na tom úspěšnost celé skleroterapie.

Po terapii je důležitý pohyb

Hned po ošetření byste měli alespoň 20 minut chodit, až potom si sednout například do dopravního prostředku. A především v prvních 3 dalších dnech po zákroku je celkově důležité, abyste měli pohybu dostatek. Ideální je chůze nebo jízda na kole. Naopak se ale raději vyhněte aktivitám, při kterých hrozí prudké doskoky na nohy. Koneckonců ani zdlouhavé stání na místě není po zákroku dobré.

Pro ty, kteří chtějí vědět víc

Pošleme vám brožuru O klinice ve formátu PDF.

Fotky před a po

Prohlédnout celou galerii

MUDr. Sabina Sellner, Ph.D.

Často klientům vysvětluji, jak je pro správné hojení po zákroku důležité nošení kompresivního prádla. I když to není nic příjemného, výsledek díky tomu opravdu stojí za to.

Cena skleroterapie varixů roztokem

Cena se odvíjí od množství použitého materiálu. Konkrétně zahrnuje následující:

• Ošetření pokožky před zákrokem
  • Příslušný spotřební materiál
  • Samotný zákrok
  • Případné kontroly po zákroku

Dermatologickému ošetření předchází odborná konzultace zpoplatněná částkou 700 Kč. U klientů, kteří už u nás podstoupili zákrok v lokální či celkové anestezii, je konzultace zdarma. Možnost využití konzultace zdarma je 1 rok od podstoupení zákroku.

{{allPrices}}

{{item.textPred}} {{item.cena}}

{{item.technologie}}

{{item.textPred}} {{item.cena}} Kč

{{popisek}}

říkají o nás

Přístup i výsledek operace – nejlepší co jsem poznala.

eva, Estheticon.cz

Maximální spokojenost. Opravdu všem doporučuji. Máte ode mě víc jak 5 hvězdiček.

Marketka Dvori, Facebook

Všechna hodnocení

Pro kompletní proměnu vaší postavy

Ptáte se

Drobné modřinky a zatvrdliny v místě vpichu jsou normální?
Ano, jsou. Místa vpichu ošetřujte speciálním krémem nebo gelem, který vám doporučil přímo lékař. Krém se aplikuje většinou 2krát denně spolu se zevní kompresí (tedy stažením obinadlem) až do vymizení příznaků.
Jak brzy po terapii se mohu vykoupat?
Třetí den po ošetření si večer sundejte obvaz a z nohou šetrně odstraňte tampony fixované náplastí. Můžete se i krátce osprchovat. Pak si hned lehněte do postele a nohy nechejte ve vodorovné poloze.
Je ošetření vhodné pro každého?
Skleroterapii nemůžeme provádět nepohyblivým klientům, dále těm s alergií na podávanou látku ani lidem s akutním zánětem žil. Ošetření také nemohou podstoupit klienti při celkových infekcích, závažném onemocnění periferních tepen, akutním onemocnění srdce a v prvním trimestru těhotenství.
Je skleroterapie bolestivá?
Pocity bolesti při sklerotizaci žil jsou individuální. Kromě samotného vpichu můžete v místě aplikace roztoku cítit i lehčí pálení nebo štípání. V dalších dnech už ale žádné bolesti neucítíte.
Kdy mohu hodnotit výsledek?
Konečný výsledek se dostaví nejdříve měsíc po ošetření. Záleží na rozsahu mikrovarixů, ale obvykle je potřeba zákrok 1–6krát zopakovat, a to vždy v odstupu přibližně 1,5 měsíce.
Mám si dát po skleroterapii pozor na některé léky?
Ano, 24 hodin po skleroterapii neužívejte léky, které mohou ovlivnit srážlivost krve. Patří k nim například aspirin, antirevmatika, warfarin, heparin.